Veelgestelde vragen

DE ANTWOORDEN OP DE MEEST VOORKOMENDE VRAGEN KUN JE ONDERSTAAND VINDEN

  1. Hoe vind ik een product op katokantoorinrichting.nl?
  2. Hoe plaats ik een online bestelling?
  3. Hoe wijzig of annuleer ik mijn online bestelling?
  4. Kan ik de producten ook bekijken en kopen in de winkel?
  5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  6. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
  7. Hoe wordt de bezorging van mijn bestelling geregeld?
  8. Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen bij katokantoorinrichting.nl?
  9. Op welke manieren kan ik bij katokantoorinrichting.nl betalen?
  10. Is het veilig om online te betalen?
  11. Wat zijn de openingstijden van katokantoorinrichting.nl?
  12. Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd product heb ontvangen?
  13. Waar kan ik mijn klachten kwijt?
  14. Is het verplicht om een account te registreren voor een bestelling?
  15. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik dit oplossen?
  16. Overige vragen


1. Hoe vind ik een product op KATO Kantoorinrichting?
In het horizontale menu vindt u alle categorieën die KATO Kantoorinrichting aanbiedt. Daarnaast bieden wij een zoekfunctie aan zodat u uw gewenste product makkelijk kunt vinden.
Rechts bovenin kunt u deze zoekfunctie vinden, naast het winkelmandje. Als u nog vragen heeft of u weet niet precies wat u wilt hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, en laat één van onze medewerkers u verder helpen.


2. Hoe plaats ik een online bestelling?
Als u via het horizontale menu aan de bovenkant uw gewenste catagorie kiest kunt u uw gewenste product in de webshop van KATO Kantoorinrichting vinden. Waarna u uw keuze hebt gemaakt kunt u het product in de winkelwagen van de webshop plaatsen. Via de winkelwagen kunt u uw bestelling afronden middels de volgende 6 stappen:

1 Checkout methode (wilt u registreren?)
2 Betaalgegevens (wat zijn uw betaalgegevens?)
3 Verzendgegevens (waar moet de levering naar toe?)
4 Verzendwijze (op welke manier wilt u dat KATO Kantoorinrichting uw bestelling verzendt?)
5 Betalingsgegevens (op welke manier wilt u betalen?)
6 Controleer uw bestelling (controle van uw ingevoerde gegevens)

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen zal KATO Kantoorinrichting z.s.m. een bevestiging en de bestelling naar uw opgegeven adres versturen


3. Hoe wijzig of annuleer ik mijn online bestelling?
Het is bij KATO Kantoorinrichting mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wij verzoeken u hierbij wel vriendelijk om dit tijdig aan ons bekend te maken. Dit in verband met de bestelling die wij doen bij onze leverancier.

Wilt u een bestelling wijzigen of annuleren? Stuur dan z.s.m. een mail naar info@katoprojecten met vermelding van het ordernummer. U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 428 37 37.


4. Kan ik de producten ook bekijken en kopen in de winkel?
Dit is alleen op afspraak mogelijk. KATO Kantoorinrichting bezit over een grote showroom.
Wilt u een afspraak maken om onze producten te kunnen bekijken? Klik hier om een afspraak te maken.


5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Doorgaans heeft KATO Kantoorinrichting een groot gedeelte van de producten op voorraad. KATO Kantoorinrichting probeert er altijd voor te zorgen om uw bestelling binnen 15 werkdagen af te leveren.

Bij eventuele spoed is het mogelijk dat wij een externe transporteur voor u inschakelen. Doorgaans heeft u het dan de volgende dag al in huis. De meerkosten van een “spoed levering” zijn echter geheel voor de klant.


6. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
In het algemeen zullen de verzendkosten de volgende bedragen bevatten:

Bestelling Nederland: 
Geen verzendkosten

Bestelling buitenland: 
Alle bestellingen: €40,- verzendkosten

Daarnaast kunt u bij uw bestellijst in de winkelmand van KATO Kantoorinrichting, een schatting van de verzendkosten krijgen.


7. Hoe wordt de bezorging van mijn bestelling geregeld?
Alle bestellingen van KATO Kantoorinrichting worden normaal gesproken geleverd door onze eigen transporteurs.
Er zijn echter uitzonderingen (zoals bij een “spoed levering”) waarbij wij een externe transporteur inschakelen.
Hierbij zijn echter wel extra kosten mee gemoeid.

Bij een bestelling binnen Nederland wordt uw bestelling gratis verzonden.

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt probeert KATO Kantoorinrichting alle artikelen in één keer bij u te laten bezorgen.
Hierbij wordt de levertijd van uw bestelling in dat geval gelijk gesteld aan die van het artikel met de langste levertijd.


8. Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen bij KATO Kantoorinrichting?
Dit is alleen op afspraak mogelijk. KATO Kantoorinrichting bezit over een grote showroom waar de bestelling af te halen is.


9. Op welke manieren kan ik bij KATO Kantoorinrichting betalen?
Bij KATO Kantoorinrichting is het mogelijk contant te betalen.

Ook kunt u het bedrag voldoen via de bank.
Hierbij bied KATO Kantoorinrichting de volgende betaalmogelijkheden:

– Vooraf betalen op factuur (nieuwe klanten)
– Betalen op factuur (bestaande klanten)
– Giropay
– SOFORT Banking
– MultiSafepay
– iDeal
– Wire Transfer
– Maestro
– Visa
– MasterCard
– MisterCash

Bij vragen betreft de betaling kunt u altijd contact opnemen met KATO Kantoorinrichting.


10. Is het veilig om online te betalen?
Bij KATO Kantoorinrichting is het veilig om een bestelling te plaatsen en deze online te betalen.

iDeal:
Een aantal redenen waardoor iDeal veilig is:
– iDeal is betalen via internetbankieren, dit is dus een veilige manier van betalen.
– Als u mogelijkheid tot internetbankieren heeft, hoeft u zich nergens voor te registreren.
– Het is gemakkelijk en snel in gebruik, daarnaast worden alle betaalgegevens voor u ingevuld.

De volgende banken ondersteunen iDeal: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.

Meer info iDeal >

MisterCash:
Mister Cash is het bestbekende online betaalmiddel binnen België.
Mister Cash is te vergelijken met het Nederlandse iDEAL. (hierboven beschreven).

De volgende banken ondersteunen MisterCash: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank bieden de mogelijkheid om te betalen via MisterCash.

Meer info MisterCash >


11. Wat zijn de openingstijden van KATO Kantoorinrichting?

Openingstijden: 

Ma – 08:30/17:30
Di – 8:30/17:30
Woe – 08:30/17:30
Do – 08:30/17:30
Vr – 08:30/17:30
Za – Op afspraak geopend!
Zo – Gesloten

Afspraak maken? klik hier en neem contact op!


12. Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd product heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat u een verkeerd/beschadigd artikel ontvangt.

Mocht dit het geval zijn, dan kunt u dit z.s.m. melden aan KATO Kantoorinrichting.

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Stuur dan z.s.m. een mail naar info@katokantoorinrichting.nl met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 428 37 37.

Nadat wij hebben vernomen van de verkeerde levering, zal KATO Kantoorinrichting er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te corrigeren.

Let op! Meld dit binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling


13. Waar kan ik mijn klachten kwijt?
Heeft u klachten en/of opmerkingen over KATO Kantoorinrichting?
Deze kunt u dan bij ons melden en KATO Kantoorinrichting zal een passende oplossing vinden.

Wilt u een klacht indienen?
Stuur dan een mail naar info@katoprojecten.nl met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 428 37 37.

Na ontvangst van uw klacht zal KATO Kantoorinrichting deze z.s.m. in behandeling nemen.


14. Is het verplicht om een account te registreren voor een bestelling?
Nee, dit is niet verplicht als u een bestelling op onze webshop wilt plaatsen.

Als u een bestelling klaar heeft staan in uw winkelmandje,
Dan kunt u ervoor kiezen om voor de bestelling geen account aan te maken.

Als u echter van plan bent om vaker een bestelling bij KATO Kantoorinrichting te doen, dan wordt er aangeraden om wel een account aan te maken.
Hiermee worden uw gegevens namelijk opgeslagen en bij een
volgende bestelling hoeft u dan niet uw adresgegevens opnieuw in te voeren.


15. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik dit oplossen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u deze opvragen via de volgende link:
Wachtwoord vergeten.

Vul hier het email adres van uw account in en het geregistreerde wachtwoord,
zal naar het desbetreffende email gestuurd worden.


16. Overige vragen:
Heeft u een vraag die hierboven niet staat vermeld?

Stuur dan een mail naar info@katoprojecten.nl.
Voor overige vragen kunt ons ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 428 37 37.

Onze medewerkers zullen uw vragen vervolgens zorgvuldig behandelen.