Klantenservice
-
Bellen
053-206 80 20 -
E-mail
[email protected] -
Adres
- Josink Hofweg 9
- 7545 PP Enschede
Dit is alleen op afspraak mogelijk. KATO Kantoorinrichting bezit over een grote showroom op onze locatie.
Wil je een afspraak maken om onze producten te kunnen bekijken? Neem dan contact met ons op.
In het algemeen zullen de verzendkosten de volgende bedragen bevatten:
Bestelling Nederland:
Bestelling onder €500,- : €15,- verzendkosten
Bestelling boven €500,- : Gratis verzendkosten
*Waddeneilanden uitgesloten. Hiervoor nemen wij contact met u op.
Bestelling buitenland
€40,- per bestelling
Kijk voor meer informatie op deze pagina
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging van het artikel of door terugbetaling van het aankoopbedrag.
Mocht u over een aankoop klachten hebben of ontevreden zijn, neem dan altijd contact op met een medewerker van onze klantenservice.
Mocht het voorkomen dat het product beschadigd of defect is, meldt dit z.s.m. aan KATO Kantoorinrichting.
Heeft u een defect artikel ontvangen?
Stuur dan z.s.m. een mail naar [email protected] met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 206 80 20.
Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te corrigeren.
Let op! Meld dit binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Voor meer informatie over verzendingen en retourneringen kun je op deze pagina kijken.
Mocht u onverhoopt een verkeerd artikel hebben ontvangen, meld dit z.s.m. aan KATO Kantoorinrichting.
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen?
Stuur dan z.s.m. een mail naar [email protected] met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 - 206 80 20.
Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te corrigeren.
Let op! Meld dit binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Voor meer informatie over verzendingen en retourneringen kun je kijken op deze pagina.
Het is bij KATO Kantoorinrichting mogelijk om uw bestelling te retourneren.
Wij verzoeken u hierbij wel vriendelijk om dit tijdig aan ons bekend te maken.
U kunt dit tot 8 dagen na de bestelling aanvragen.
Wilt u een bestelling retourneren?
Stuur dan z.s.m. een mail naar [email protected] met vermelding van het ordernummer.
U kunt ons hiervoor ook telefonisch bereiken via tel.nr. 053 – 206 80 20.
Nadat u het product heeft geretourneerd zullen wij, na ontvangst van het artikel, zo snel mogelijk het probleem passend oplossen.
Voor meer informatie over verzendingen en retourneringen kun je kijken op deze pagina.
Bij KATO Kantoorinrichting is het ook mogelijk contant te betalen in onze showroom.
Ook kun je het bedrag voldoen via de bank. Hierbij bieden wij de volgende betaalmogelijkheden:
- Vooraf betalen op factuur (nieuwe klanten)
- Paypal
- Betalen op factuur (bestaande klanten)
- Giropay
- SOFORT Banking
- iDeal
- Maestro
- Visa
- MasterCard
Voor vragen betreft de betaling kun je altijd contact opnemen met KATO Kantoorinrichting